Στόχος των ερευνών είναι η μελέτη, η χρήση και η αξιολόγηση των ΜΜΕ ως διαφημιστικών οχημάτων προκειμένου να εξυπηρετηθούν εξειδικευμένοι στρατηγικοί Marketing-στόχοι προϊόντων ή υπηρεσιών. Εξετάζονται θεωρητικά και πρακτικά τα στάδια και οι ενέργειες ανάπτυξης ενός διαφημιστικού πλάνου που ανταποκρίνεται τόσο στους ειδικούς στόχους διαφημιστικών μέσων όσο και στους στρατηγικούς στόχους όλης της επικοινωνιακής προσπάθειας.
Ακόμα, γίνεται προσδιορισμός κοινού-στόχου και αποτελεσματικότητας διαφημιστικής καμπάνιας, αξιολόγηση δημιουργικού πλάνου, μέτρηση τηλεθέασης, κ.α.


Η HRH συμμετείχε στην εκδήλωση του ΣΕΔΕΑ ”Research Reveals” που έγινε στο Μουσείο Γουλανδρή την Τετάρτη 15/9/2010..
Προσφέρουμε συγκροτημένη έρευνα που εστιάζεται στις ανάγκες του πελάτη.
Η HRH διεξάγει συνεχώς νέες έρευνες στις οποίες καλεί τα μέλη της να συμμετάσχουν, αν θέλεις μπορείς και εσύ να γίνεις μέλος και να μετέχεις...