Έρευνα πρωτογενών στοιχείων
Ποσοτικές προσεγγίσεις
Ποσοτική έρευνα καταναλωτών – επιχειρήσεων – ειδικών κοινών
- Προσωπικές Συνεντεύξεις (Face to Face)
- Προσωπικές Τηλεφωνικές Συνεντεύξεις (CATI)
- Συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου (CAWI Web-based)
- Πειραματικοί Σχεδιασμοί (Experimental Design – Hall tests)
- Μυστικές Επισκέψεις/Παρατήρηση (Mystery Shopping-Situation Research/Observation Research)
- Έρευνα αγοραστικής συμπεριφοράς με παρατήρηση (Observational Research)


Η HRH συμμετείχε στην εκδήλωση του ΣΕΔΕΑ ”Research Reveals” που έγινε στο Μουσείο Γουλανδρή την Τετάρτη 15/9/2010..
Προσφέρουμε συγκροτημένη έρευνα που εστιάζεται στις ανάγκες του πελάτη.
Η HRH διεξάγει συνεχώς νέες έρευνες στις οποίες καλεί τα μέλη της να συμμετάσχουν, αν θέλεις μπορείς και εσύ να γίνεις μέλος και να μετέχεις...