Η αξιόπιστη πληροφόρηση ελαχιστοποιεί το ρίσκο
Βρίσκεστε εδώ: ΑρχικήΜέθοδοιΠοιοτικές προσεγγίσεις

Ερευνητικές Μέθοδοι - Έρευνα πρωτογενών στοιχείων - Ποιοτικές προσεγγίσεις

Έρευνα πρωτογενών στοιχείων

Ποιοτικές προσεγγίσεις

Η μεθοδολογία της ποιοτικής ερευνητικής προσέγγισης στα πλαίσια του marketing research αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για την εις βάθος κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Με τις κατάλληλες τεχνικές διερευνά τα κίνητρα, τις ανάγκες, τις στάσεις και τις αντιλήψεις που καθορίζουν και προσδιορίζουν την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά αλλά και την κοινωνική και πολιτική στάση. Επιπλέον, μελετά τους λόγους και τον τρόπο που κάποιος άνθρωπος οδηγείται σε συγκεκριμένες αποφάσεις.

Ποιοτική έρευνα καταναλωτών – επιχειρήσεων – ειδικών κοινών

Η βασική μεθοδολογία που ακολουθείται στις ποιοτικές έρευνες είναι:

  • Ομαδικές Συζητήσεις (Focus Groups), 8-10 ατόμων (συνήθους διάρκειας 1,5-2,5 ωρών)
  • Ομαδικές συζητήσεις 4-6 ατόμων εξειδικευμένων (mini focus groups), συνήθους διάρκειας 3-4 ωρών.
  • Συνεντεύξεις σε βάθος (Depth Interviews)
  • Συνεντεύξεις σε επαγγελματίες (Business interviews)
  • Συνεντεύξεις σε δυάδες ατόμων (Paired/ coupled interviews)
  • Παρατήρηση (Accompanied shopping / observation)
  • Intercept interviews (Συνεντεύξεις κατά τις οποίες ο ερωτώμενος προσεγγίζεται σε δημόσια μέρη)
  • Συνεντεύξεις ειδημόνων (Expert Interviews)
  • Συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου (On Line Depth Interviews)

Δράσεις

ΔράσειςΗ HRH συμμετείχε στην εκδήλωση του ΣΕΔΕΑ ”Research Reveals” που έγινε στο Μουσείο Γουλανδρή την Τετάρτη 15/9/2010..

Η Εφαρμογή

The ApplicationΠροσφέρουμε συγκροτημένη έρευνα που εστιάζεται στις ανάγκες του πελάτη.

Για την εταιρία μας αυτό σημαίνει:

Περισσότερα...

Τρέχουσα Έρευνα

Τρέχουσας ΈρευναΗ HRH διεξάγει συνεχώς νέες έρευνες στις οποίες καλεί τα μέλη της να συμμετάσχουν, αν θέλεις μπορείς και εσύ να γίνεις μέλος και να μετέχεις...

Περισσότερα...

Go to top