Ποιοτική και ποσοτική έρευνα σε καταναλωτές προϊόντων ή υπηρεσιών με στόχο τη λήψη αποφάσεων:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
- Χρήσης και συνηθειών
- Εταιρική ή προϊοντική εικόνα
- Μελέτες τάσεων
- Τυπολογία / Τμηματοποίηση αγοράς
- Μελέτες τρόπου ζωής
ΤΑΚΤΙΚΗΣ
- Έλεγχος ιδέας
- Έλεγχος συσκευασίας
- Έλεγχος προϊόντος με δοκιμή
- Αξιολόγηση διαφημιστικής καμπάνιας
- Προσομοίωση αγοράς


Η HRH συμμετείχε στην εκδήλωση του ΣΕΔΕΑ ”Research Reveals” που έγινε στο Μουσείο Γουλανδρή την Τετάρτη 15/9/2010..
Προσφέρουμε συγκροτημένη έρευνα που εστιάζεται στις ανάγκες του πελάτη.
Η HRH διεξάγει συνεχώς νέες έρευνες στις οποίες καλεί τα μέλη της να συμμετάσχουν, αν θέλεις μπορείς και εσύ να γίνεις μέλος και να μετέχεις...