Ερευνητικές Μέθοδοι - Έρευνα πρωτογενών στοιχείων - Ποσοτικές προσεγγίσεις

Έρευνα πρωτογενών στοιχείων

Ποσοτικές προσεγγίσεις

Ποσοτική έρευνα καταναλωτών – επιχειρήσεων – ειδικών κοινών

  • Προσωπικές Συνεντεύξεις (Face to Face)
  • Προσωπικές Τηλεφωνικές Συνεντεύξεις (CATI)
  • Συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου (CAWI Web-based)
  • Πειραματικοί Σχεδιασμοί (Experimental Design – Hall tests)
  • Μυστικές Επισκέψεις/Παρατήρηση (Mystery Shopping-Situation Research/Observation Research)
  • Έρευνα αγοραστικής συμπεριφοράς με παρατήρηση (Observational Research)