Τεχνολογία
Κατά την διάρκεια των 20 ετών λειτουργίας μας, οι υψηλές απαιτήσεις των πελατών μας και η παρακολούθηση των μεθοδολογικών και τεχνολογικών εξελίξεων διεθνώς στο τομέα μας, οδήγησαν την διοίκηση της εταιρίας σε επενδύσεις τεχνολογικού εξοπλισμού με αποτέλεσμα να είμαστε μία από τις λίγες εταιρίες του κλάδου η οποία είναι σε θέση να διεκπεραιώσει οποιαδήποτε έρευνα υψηλών τεχνικών προδιαγραφών με τον εγκατεστημένο εντός της εταιρίας εξοπλισμό της.
Μερικά από τα προγράμματα της HELLENIC RESEARCH HOUSE :
- STRATEGIC ANALYSIS SYSTEM (SAS)
- QPS (Questionnaire Processing System), ειδικού προγράμματος για την επεξεργασία ερωτηματολογίων.
- Ολοκληρωμένο Σύστημα για έρευνες MARKETING για συλλογή και ανάλυση των στοιχείων που συλλέγονται από τις ποσοτικές έρευνες (Licensee of GLOBAL MARKET INSITE MR System)
Λειτουργούν επίσης 22 θέσεις για τηλεφωνικές έρευνες με τη χρήση αυτοματοποιημένου προγράμματος ( CATI) που επιτρέπει την συνακρόαση με εικόνα της οθόνης του ερευνητή που κάνει την συνέντευξη.
Όλα τα αποτελέσματα μπορούν να δοθούν στον πελάτη ηλεκτρονικά (και φυσικά μέσω e-mail) ή να δοθεί πρόσβαση στο σύστημα και σε ειδικό portal που θα δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτόν με όλες τις έρευνες που διεξάγει (wed based με εμπιστευτικό client account number και password).
Εφαρμογή
Προσφέρουμε συγκροτημένη έρευνα που εστιάζεται στις ανάγκες του πελάτη.
Για την εταιρία μας αυτό σημαίνει:
- Δυνατότητα σύνθεσης αποτελεσμάτων για το ίδιο θέμα που απορρέουν από τις διάφορες ερευνητικές φάσεις (ποιοτική / ποσοτική / έρευνα δεδομένων).
- Συνδυασμό όλων των μεθοδολογικών και τεχνικών της έρευνας αγοράς και κοινής γνώμης με τεκμηρίωση της επιλογής προσέγγισης για κάθε διαφορετικό ερευνητικό στόχο.
- Εναρμόνιση των υπηρεσιών μας με τις ανάγκες του πελάτη.
- Υψηλή χρηστικότητα των στοιχείων της έρευνας
- Αξιοπιστία των πληροφοριών
- Βελτιστοποίηση της επένδυσης στην έρευνα
- Αποτελέσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διαδικασία στρατηγικών αποφάσεων