Οι εργασίες πεδίου - συλλογή στοιχείων
Ποιοτική έρευνα καταναλωτών – επιχειρήσεων – ειδικών κοινών
Μερικές από τις πιο βασικές τεχνικές που χρησιμοποιούμε στις ποιοτικές έρευνες για τη συλλογή στοιχείων είναι: οι προβολικές τεχνικές, το role playing, provocation, reframing values, KJ- method, structural analysis, problem reversal, painting, collage, snowball, brainstorming, brain writing, free association κ.α
Οι ποιοτικές έρευνες διεξάγονται στα γραφεία μας σε ειδικά εξοπλισμένο χώρο που διαθέτει δύο αίθουσες παρακολούθησης ( back rooms) τον ένα με καθρέπτη και τον άλλο με κλειστό σύστημα τηλεόρασης.
Ποσοτική έρευνα καταναλωτών – επιχειρήσεων – ειδικών κοινών
- Προσωπικές συνεντεύξεις με βάση δομημένο ερωτηματολόγιο με κλειστές (προκωδικοποιημένες) και ανοιχτές ερωτήσεις
- Τηλεφωνικές συνεντεύξεις με δομημένο ερωτηματολόγιο και χρήση κατάλληλου λογισμικού συστήματος για εισαγωγή των απαντήσεων κατά τη διάρκεια της συνέντευξης (σύστημα CATI : Computer Assisted Telephone Interviews)
- Έρευνες μέσω Internet Η εταιρεία μας συνεργάζεται με τη εταιρία GLOBAL MARKET INSITE (GMI).
- Μυστικές επισκέψεις και συμπλήρωση του ερωτηματολογίου μετά την επίσκεψη από τον ερευνητή (αφορά έρευνες ελέγχου τήρησης οδηγιών, προτροπών ή κανονισμών λειτουργίας - δικτύων πωλήσεων)
- Απογραφές ή ελέγχους διανομών με συμπλήρωση των παρατηρήσεων ή χαρακτηριστικών σε κατάλληλα δομημένο έντυπο απογραφής
- Ταχυδρομική έρευνα με χρήση αυτοσυμπληρούμενου ερωτηματολογίου